Askardi Askardi
409
BLOG

Miasto44.... po filmie

Askardi Askardi Kultura Obserwuj notkę 1

nie wiem czy nie dopatrzyłem, czy się czepiam, ale ja w tym w tym filmie nie widziałem wprost tej prawdy o tym że armia czerwona zatrzymała się specjalnie i spokojnie patrzyła jak Powstanie krwawi, co prawda na początku filmu jeden z Powstańców mówi coś że armia czerwona się nie ruszy ale motywuje to tym ze pilnuje swoich spraw ( szeregowi powstańcy pewnie wiedzieli o tym mniej niż my teraz) , potem jest jeszcze gorzej bo jest scena że ruszają się rosyjskie czołgi ale ... Niemcy wysadzają most... czy ja się czepiam, czy tej prawdy naprawdę nie dało się przekazać, nie znalazłem też prawdy o tym że niszczenie Miasta i zabijanie ludzi to była świadoma decyzja Niemców i to nie szeregowych  żołnierzy, może inny był cel , może ktoś powie że celem było pokazanie Powstania od strony Powstańców, ale czy w dobie "polskich obozów " w prasie zachodniej, w czasie gdy przy narracji że to naziści i totalitarny system komunistyczny byli reżyserami tej wojny , niedługo zapomnimy że jedni posługiwali się językiem niemieckim a drudzy rosyjskim, że napis w tramwajach w Warszawie brzmiał : "tylko dla Niemców" a nie "tylko dla nazistów" ...................

 

Askardi
O mnie Askardi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura